O projektu

Usnadňujeme pořádání menších a komunitních kulturních akcí na nejlepších veřejných místech v Brně. Provedeme vás podmínkami i základní administrativou. Pusťte se do organizování snadno a online!

Jak to funguje?

Pokud jste zběhlí v pořádání kulturních akcí, asi dobře víte, že každá městská část má své vlastní podmínky a žádosti. My jsme ve spolupráci se čtyřmi městskými částmi tyto podmínky sjednotili a přehledně zpracovali na webu Plug & Play.

Jak postupovat?

Stačí si vybrat optimální nabízenou lokalitu a její vhodné vybavení, zvolit požadovaný termín v kalendáři webu, vyplnit registrační formulář a odeslat rezervaci, která se doručí na podatelnu příslušné městské části a zároveň v kopii vám do e-mailu. Žádost následně posoudí daná městská část a pokud ji schválí, vaší kulturní veřejné produkci již nebude stát nic v cestě. Nezapomeňte si přečíst pravidla pro pořádání kulturních akcí, každá městská část má svá specifika.
Tento postup platí pro městské části Brno-sever, Brno-Žabovřesky a Brno-Královo Pole. V případě Brna-střed vás přesměrujeme na jejich přehledný návod a kontaktní osoby. V současné době připravují vlastní elektronický systém na odesílání žádosti.

V případě, že kulturní akce bude komerčního charakteru nebo bude součástí stánkový prodej, je nutné počítat s dalším formulářem, který je potřeba si vyřídit po vlastní ose. Jedná se o složitější žádost spojenou s placením místního poplatku za využití veřejného prostranství, jejíž vyřízení může trvat i měsíc. I pro tyto situace máme ale u každé lokality připravený návod, jak postupovat. K dispozici je vám také obecný manuál pro pořádání veřejných kulturních akcí v Brně (ke stažení níže).